Idag 24/1-10

Hej! Idag har jag varit hos Elsa, Tilde med. Där åkte vi pulka i Hagabacken med Tuva (Elsas lillasyster) också. Det var jättekul, jag gjorde lite illa mig men det var kul ändå.
Sen byggde vi en koja och spelade kort i kojan, det var en fin koja men den rasa typ hela tiden xD
Sen skulle Tilde hem och äta och jag och Elsa ville spela dator, men det gick inte för Elsa hade besök av en annan familj och deras son satt vid datorn och Elsa vågade inte sägea till att vi ville sitta vi datorn (hon känner han inte så mycket).
Sen var det middag och vi skyndade oss så vi fick sitta vid datorn (äntligen), men så klart skulle pappa komma då, men som tur var så undrade han om Elsa ville följa med och åka skidor nästa helg fast bara en dag.
Sen kom jag hem och satte mig vid datorn en sund, efter det gjorde jag läsläxan och matteläxan.
Och nu sitter jag vid datorn och ska gå och kolla på T.V. och äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0