Gott nytt år!

Hej! Jag vet att jag inte har skrivit på länge men nu kommer jag skriva om julen och nyår och allt det.

På julafton var vi hos min mormor i Örebro där fick jag många saker, några av dom är:

"Guitar Hero" (det har jag önskat mig länge).

En blå-grön ganska lång tröja.

En godis-skål.

Ett par gammla örhängen (i guld).

Sen typ några dagar efter hade vi åkt hem igen och firade jul med pappas släkt och då fick jag:

En likadan tröja som de blå-gröna fast lila.

Godis.

Ett biokort.

En (gul) necessär.

Sen igår (alltså nyårsafton) var vi hos mammas och pappas kompisar (fast deras barn är Almas och mina kompisar). Där hade vi jättekul, Jag skrattade hur mycket som helst. Sen klockan tolv så var det massa fina raketer fast det lät ganska mycket.




Kommentarer
Postat av: Josefine "Jusse"

hej ! :)

kommentera och följ min blogg :) jag är också 10år.

http://jusseforsberg.blogg.se

2010-01-02 @ 18:45:49
URL: http://jusseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0