WALKING with DINOSARUS :)

Hej♥ Idag ha jag varit på "Walking with dinosarus" (Gå med dinosaurier) och det var grymt kul och coolt! Det var jätte roligt och för er som inte vet så fick jag det här i födelsedagspresent och det är en förestälning då man åker tillbaka till dinoauriernas tid i Globen. Jag åkte dit med pappa och det var jättestoora dinosaurier men vissa var inte lika stora.



Det här är alltså en Tyrannosaurus rex, en triceratops och en dinosaurie som jag inte vet vad den heter som bråkar lite och detta är ur förestälningen.



Ja, och det här är alla dinosaurier som var med i förestälningen.
Och det här var jätteroligt som jag redan har sagt.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Alltså, fett avundsjuk jag är alltså!! JAG VILL OCKSÅ!! Men men, saknar dej och längtar tills du kommer hem, pussar & kramar =)

2009-10-28 @ 21:25:33
URL: http://lookatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

DET ÄR INGEN triceratops!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vist den är lik men ändå dom sa ju det på sowen att det INTE va det!

2009-11-01 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0