Idag + Choklad + En låt av Lady Gaga

Hej♥ Idag har jag inte gjort så mycket. I skolan så gjorde vi egna pappaer och det var roligt, mina papper var blåa och rosa/röda. sen efter skolan så gick Jag och Elsa  hem till Elsa och vi tittade på T.V. och sen satt vi vid datorn (vi gjorde inte så mycket för vi var så trötta). Och nu så ska vi ha mammas och pappas kompisar på middag. Vi ska äta kyckling och till efterrätt pannacotta (mums :).




Har ni smakat marabou hallon och yougurt?
  Jag tycker att den är jättegod, ni borde smaka den.    






Den här låten är bra!




Var den bra? Skriv vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: Elsa

LOVE IIT =)

2009-12-03 @ 16:31:10
URL: http://lookatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0