16/11-09

Hej♥ Idag har jag varit i skolan som vanligt och det händé typ ingeting särskilt där idag. Men efter skolan så gick jag hem till Marissa och hennes pappa har skadat sig lite och det stod med i tidningen ("dagens nyheter" s. 13 längst till höger rubriken är "Tidningsbud rånad på sin bil i Vallentuna" i den första delen) och man få ersänna att han såg lite läskig ut med blåtira och ett sår. Jag och Marissa spelade lite dator och sen åkte vi hem till Elsa och där åt vi mellis sen kom Tilde också. Sen så skulle Elsa, Marissa och Tilde åka till kören som jag också skulle ha gjort men inte idag för jag skulle på utveklingsamtal och Lena min fröken sa att jag inte hade något problem eller så, så det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0