Kan inte skriva så mycket på sommaren:(

Heej♥ Jag har ganska lite tid att spendera vid datorn nu, så jag kan inte skriva så mycket nu när det är sommar. Man är ju på semester och allt, man kan t.ex. åka på semester till ett annat land, och om man inte har bärbardator som jag inte har så är det ganska svårt att skriva och så. Sen när det är vardag och vi är ensamma hemma så går det inte att sitta vid datorn för min pappa typ gör så det inte går att vara inne på datorn(Lite jobbigt tycker jag). Heejdå♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Syynd för jag gillar verkligen din blogg men skit i det, jag skriver inte heller så mycket på min blogg nu på sommaren!

2009-08-02 @ 09:11:43
URL: http://lookaten.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0