Vet inte☺

Heej Idag har jag... Jag vet facktist inte.                                              
Jaa! jag kan skriva om vad jag vill. Och ni ska säga om ni vill det eller inte, genom att komentera. 
 
1. Jag vill åka till Täby och handla ballerinaskor och lite annat. 
 
2. Jag vill byta design på min blogg. 
 
3. Jag vill ha bättre vänskap med mina vänner just nu. 
 
4. Jag vill ha fler kontakter på min msn. 
 
5. Jag vill ha mer städat i mitt rum.(Kan visa en bild på de sen.) 
 
6. Jag vill att eurovision ska vara i dag fast det är imorgon. 
 
7. Jag vill bo närmare mina kompisar. 
 
8. Jag vill har fler kanaler på min TV. 
 
Kommer inte på något mer.
Heejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0