Morgonpigg+eurovisien song contest och mormor

Heej♥ Idag gick jag upp ganska tidigt, klockan var typ halv åtta. Sen tittade jag lite på TV och sen åt jag frukost. Sen så badade jag och min syster men jag brukar inte vilja ha det så varmt så vi hällde massa kallvatten.

Igår kom min mormor hit och hon hade med sig sin katt och min morsters hund. 

Sen ska jag skriva lite om vår eurovisienvinnare och det är ju så klart Alexander Ryback ifrån Norge som vann men Sverige kom på näst sissta plats:( inte bra det. men det blev en bara treplasering. först Alexander och sen kom island  och sen azerbadjan och typ alla från sverige för utom hon tjejen ja kommer inte ihåg vad hon heter och här kommer Norge och Island


Så, hejdå <3

Kommentarer
Postat av: inte din vän

ehhhhhhh bllllllä vilken töntig blogg du har det liknar något min farmor eller föresten gammelfarmor har gjort snark

2009-06-06 @ 08:54:03
URL: http://hemligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0