Utkast: hej 3I ...

hej<3I gårså hadde vi studiedag. Jag vet inte om jag stavade rätt men det får stå så. och då var min storasyster och jag i Täby centrum. I dag hadde vi idrott det varganska kul man skulle göra någon hinderbana typ. Sen följde min kompis Elsa med mig hem och vi kollade på filmen "High school musical 1". Igår så var vi på coop forum och vi var typ en millimeter nära och köpa High school musical 3 men mamma sa att den var så dyr och att den kommer och vara mycket billigare om en månad eller nott. Då blev jag sur. et

Kommentarer
Postat av: Elsa Östfeldt

Asså jag tycker verkligen om din blogg men jag vill att du ska skriva meeeeer!!!och det vill jag inte för att få dig stressad eller nåt utan jag vill det för att jag vill läsa mer!!!Och förresten så kan väl du gå in på min blogg och skriva en komentar eller två???för då skulle jag bli jätte glad!!!

2009-03-22 @ 20:10:35
URL: http://elsisloveapor
Postat av: jag själv

jag stavade lite fel på vissa ord och glömde lite mellanrum

2009-03-23 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0