Min dag + Let's Dnace

Hej<3 Idag har jag sovit över Marissa (min bästis) och igår hade Marissas pappa bakat choklad- och jordnötsmuffins och dem var jätte goda och sen åkte vi hem till mig och nu är Elsa(min andra bästis) här och jag har precis gjort klart matteläxan. Nu kommer jag skriva lite om mina idoler fast jag har inga/ingen så där lämnar vi det samtalsämnet. Idag har vi solt våran gamla bil fast vi har redan köpt en ny och det hänger ett kvitto på datan  fast jag ville inte skriva det men det var Elsa som skrev det och nu får jag inte ta bort det. Förresten vem tycker ni ska vinna lets dance???Jag tycker att Laila och Tobias ska vinna för dem är mycket bättre än Annika och Magnus! Vad tycker ni?
Kramar Ellen♥

Kommentarer
Postat av: Marissa

Jag tycker att Laila och tobias ska vinna

2009-04-18 @ 18:27:34
URL: http://marissah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0