Taskig X-bästis

Hej♥ Marissa är jätte taskig mot mig och Elsa hon säger att vi har varit dumma mot henne och säger att Alexandra är hennes bästis nu! Hon skrev så här på sin blogg: Jag heter Marissa och jag har en bästis som heter Alexandra men jag hade två andra förut fast dom var ganska taskiga mot mig så nu har jag bara en. Och sen sa hon till Elsa att hon inte menade mig och Elsa utan ett par andra som heter Smilla och Freja men ofta det skulle vara sant! Vi har ju varit bästisar med henne jätte länge! och det är inte schysst att lossas vara bästisar och inte säga något och sen skriva det på sin bloggför alla hon kunde ju sagt det till oss från första början. Hejdå från en arg Ellen den här gången!!!


Kommentarer
Postat av: ?????

Du är skit söt ellen får chans på dej?

2009-04-22 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0