Skolavslutning

Heej♥ Idag har det varit skolavslutning:). Det var lite onödigt för vi bästemde redan i måndags att vi skulle vara inne men då blev det ju fint väder ändå xp. Det var en tjej som uppträde för alla treor och fyror och hon sjöng jätte bra men hon var så blyg hon typ börja gråta efter(jag skulle inte vågat att göra det äns). Det var roligt men sen tog det slut och och vi fick åka hem men jag följde med min kompis Marissa hem och det gjorde Edvina också vi hade kul men sen så fråga jag om jag fick sova över Edvina fick det men jag åkte hem och mamma sa  att jag kanske fick åka dit sen men det tror jag inte att jag inte att jag får (dumma mamma). 

Kommentarer
Postat av: super ledsna fille kompisen



ahhh jag kommer sakna linda super mycket jag kolla på bilderna å grät och grät och grät som f.a.n heregud och affe har slutat alex kommer sluta vi får inte ha linda eller stora alexandra och jag kan inte fatta det det går så fort och jag kommer snart börja gråta så jag ska nog kanske ska sluta men vi andra får fakctist lov och hålla i hop för vi är klasskompisar även om vi har haft det jobbigt så är det som stora alexandra sa hon är vår storesyra och linda är vår mamma och vi är hennes barn jag hoppas att det blir likadant i 4an bara att vi kanske inte har non storesyra eller alla barn går kvar och vi kommer få en ny mamma lena helt sjukt jag kan inte fatta det men vi är som syskon ällafall är de så för mig vi är som en familj en stor familj som måste hålla i hop jag kommer sakna allt super mycket för det är 3 år med linda 9-10 månader mad stora alexandra och 4 år med er herregud men jag ska inte säga nåt mer just nu så miss you all bye bye

2009-06-12 @ 21:25:06
URL: http://fillekrille.blogg.se/
Postat av: marissa

Heej ellen kan du skriva något på min blogg snälla har inget att göra!

2009-06-17 @ 14:42:35
URL: http://tiggern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0