Har varit i Örebro och världens bästa ÖVERAKNING♥

Heej♥ Jag har varit i Örebro (där min mormor bor och typ hela mammas släckt XP). Där var det kul jag spelade jätte mycket bedminton (vet inte om det stavas så XP) och fick ett sår som jag troligen kommer få ett ärr av. Men nu kommer det bästa: Vi hade chatat om att få åka till Gustafs vik (Ett jätte kul äventyrs bad i Örebro). Men sen va mamma lite mistenksam om vad vi skulle göra den dagen så vi chatade och chatade... Och då sa vi lite skämtand: Vi kanske ska åka till Liseberg. Och nu tror nu dom flästa att vi skulle åka dit men det skulle vi inte utan då sa mamma mellan Liseberg och Gustavs vik ock då sa jag Skaras sommarland och det var sant vi skulle åka dit!! Jag blev jätteglad lixom vi hade inte vetat något innan. Men det värsta var att det fins en ny Bärg- och dalbana på skaras sommarland, och den heter Tranan. Men det var inte kul för när vi skulle åka den sista gången så stranade den så vi fick sitta och vänta i fem tio minuter, sen kom det en tjej och hjälpte oss ner för det var i början på bärg- och dalbanan som vi fasnade på och det var i en uppförsbacke så vi fick gå ner för en trappa så vi klarade oss. Gå in på Almas blogg för att se på hur Tranan ser ut

Kommentarer
Postat av: Marissa

Nehe om ingen vill se på sont så gör inte det då!!:(

2009-07-15 @ 21:14:09
URL: http://tiggern.blogg.se/
Postat av: Marissa

Heej ellen jag kommer skriva brev och vi kan väll holla kontakt jenom att skriva kommentarer? snälla I LOVE YOU OCH ALLA ANNDRA!!<3

2009-07-18 @ 15:16:06
URL: http://tiggern.blogg.se/
Postat av: monia

SKRIV MEEEEEEEER



det är så kul när du skriver (& alla andra bloggare)

2009-07-26 @ 15:03:59
Postat av: Edvina

okej jag ska skriva mer,jag ska göra det nu!

hejdå!♥

2009-07-30 @ 19:56:52
URL: http://edvinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0